Stichting ITO

Adviseur en initiatiefnemer van H3ROES

Profiel LinkedIn

Jan van der Weijden, Penningmeester

Jan werkte in het begin van zijn carrière als marktonderzoeker en het onderzoekende is er altijd in gebleven. Een van de redenen waarom in zijn rol als Manager Customer Contact bij T-Mobile mede oprichter was van de Stichting ITO. Sinds de oprichting is hij bestuurslid en heeft hij meegewerkt aan de ontwikkeling van het model zoals dat nu gehanteerd wordt. Dagelijks is hij bezig met het verbeteren van klantcontact, is het niet via ITO dan toch zeker via zijn eigen bedrijf Cvision, waarvan hij sinds 2015 mede-eigenaar is.

Profiel LinkedIn

VACATURE, Secretaris

Ben jij een contactcenterprofessional die kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan? Vind je het leuk om je voor een ideële organisatie in te zetten en spreekt de doelstelling van ITO jou aan? Neem gerust contact op en wie weet wordt jij ons nieuwe bestuurslid.