Voormalig ITO-gecertificeerden

De certificering wordt door veel organisaties gebruikt als een trigger om doelgericht te werken aan een optimale klantbeleving of als erkenning van de belangrijke rol en expertise van de collega’s met klantcontact.

Als hierin belangrijke stappen zijn gemaakt, kan dit betekenen dat na enkele jaren de organisatie er voor kiest om zichzelf niet meer actief te laten toetsen door ITO waarmee het certificaat vervalt. Hieronder ziet u een overzicht van alle organisaties die in het verleden gebruik hebben gemaakt van de kennis van ITO om een verbeterslag te maken in hun klantcontact.

Over de jaren heen heeft ITO zich meer en meer ontwikkeld tot een sparring partner voor de gecertificeerden en ITO biedt daarbij een onafhankelijke externe blik op verbeterkansen. Dit betekent dat er organisaties zijn die daarmee al langdurig samenwerken met ITO. Deze worden periodiek getoetst op hun kwaliteit van dienstverlening en zijn nog steeds gecertificeerd. Een overzicht vindt u op de pagina met gecertificeerden.

 

Telefoon: 2006 t/m 2008
Achmea

Telefoon: 2006
Telefoon: 2013
Telefoon: 2004 t/m 2007, 2010 t/m 2012
E-mail (webportal): 2010 t/m 2012
Amicon

Telefoon: 2006
APG

Telefoon: 2009 t/m 2017
CarGlass

Telefoon: 2004
Telefoon: 2007 t/m 2010
E-mail: 2009, 2010
Telefoon: 2008 t/m 2012
Telefoon: 2010, 2011
E-mail: 2009, 2010
Telefoon: 2008 t/m 2013
Telefoon: 2003, 2007
OHRA

Telefoon: 2006
Telefoon: 2006 t/m 2010
Telefoon: 2009, 2010
Planet Internet

Telefoon: 2005
Sanoma

Telefoon: 2005
Telefoon: 2007 t/m 2009
Telefoon: 2007
Telefoon: 2005 t/m 2008
Telefoon: 2005, 2006, 2009, 2010
E-mail: 2009, 2010
E-mail: 2007
Telefoon: 2009 t/m 2011
Universal Electronics

Telefoon: 2003
Telefoon: 2007 t/m 2010
E-mail: 2009, 2010
Viking Direct

Telefoon: 2006