College van deskundigen
Hans Kardol (voorzitter)
Hans is vanaf het begin betrokken bij ITO in verschillende rollen. Nu is hij als voorzitter van het college verantwoordelijk voor het vormgeven en up to date houden van de meet- en beoordelingsmethodiek voor certificering. Hans werkt via Cvision voor een palet aan opdrachtgever in de profit en non-profit sector op klantservice gerelateerde vraagstukken waarbij er aandacht is voor strategie, organisatie, mens en techniek.
Profiel op linkedin.
Alies Oplaat
Profiel op linkedin.
Frank Bruijninckx
Klantinteractie is wat Frank drijft: telefonie, web, social media, bots. Grip op klantinteracties staat daarin centraal, steeds gericht op de passende balans tussen tevredenheid, effect en kosten. Frank heeft veel ervaring met alle kanalen, maar zijn kennis van social media, chat en bots vormen een welkome aanvulling in het ITO team. Frank werkt voor een diversiteit aan opdrachtgevers bij How About You
Profiel op linkedin.
Hans Canisius
Profiel op linkedin.
Hans Hodes
Profiel op linkedin.
Wessel-Jan Fijnvandraat
Wessel-Jan is een ervaren management consultant met focus op vraagstukken op het snijvlak tussen klant, medewerker en organiseren. Wessel-Jan helpt organisaties de juiste keuzes te maken en deze vervolgens te implementeren. Dat doet hij vanuit ruime ervaring op het gebied van veranderkunde, proces en strategie. Wessel-Jan werkt inmiddels 11 jaar bij Möbius, een bekende management adviesorganisatie met focus op overheidsorganisaties.
Profiel op linkedin.