Een certificaat behalen is de eerste stap. De kwaliteit borgen zodat het certificaat behouden blijft is de belangrijke tweede stap. Een stap waarin LeasePlan opnieuw geslaagd is. Dit is bekrachtigd met het uitreiken van het certificaat voor 2019.
LeasePlan laat al sinds 2007 (telefoon) en 2012 (e-mail) zie dat er een focus ligt op de kwaliteit van dienstverlening. Of dit nu gaat om de ‘experiences’: goede gesprekken en verzorgde e-mails. Of dat het gaat om de enablers: goede prestaties op belangrijke performance indicatoren.
Voorafgaand aan de uitreiking is de jaarlijkse beoordeling door ITO uitgebreid met Eleni Trachalakis – Customer Service Director en collega’s besproken. Daarbij is ook stil gestaan bij de ontwikkelingen bij LeasePlan en de uitdagingen die daaruit voortkomen. Ook is de verbeterruimte besproken die ITO nog waarneemt en het belang om deze verbeteringen ter hand te nemen.
Bestuurslid Robert Duijvestijn verzorgde de uitreiking. Eleni nam, samen met Chris van der Schoot die verantwoordelijk is voor de kwaliteit binnen Customer Services, de certificaten in ontvangst, een voor de telefoon en een voor de e-mail.
Hier leest u meer over LeasePlan. Wilt u meer weten wat ITO voor u kan betekenen? Neem gerust contact met ons op. We vertellen u graag meer over onze zienswijze en welke rol certificering bij u kan spelen.
Van links naar rechts: Eleni, Robert en Chris.