VHD: Nieuw certificaat op de kwaliteitsmuur

VHD helpt consumenten in nood. Of dit nou is als de avond of weekend opvang van bijvoorbeeld woningbouworganisaties, bij pech aan de auto of als alarmcentrale van zorg- en reisverzekeraars. Daarbij heeft VHD kwaliteit hoog in het vaandel en dit merk je gelijk bij binnenkomst van het gebouw. Rechts van de ingang staat verschillende keurmerken en sinds 2016 ook het ITO-keurmerk voor telefonie.

Afgelopen week waren we bij VHD in het kader van de verlenging van dit keurmerk. ITO houdt iedere maand de vinger aan de pols aan de hand van de beoordeling van ‘voor kwaliteitsdoeleinden’ opgenomen gesprekken en daarnaast auditeren we op bijvoorbeeld bereikbaarheidsprestaties. De uitkomsten daarvan zijn alle reden voor de beoordelingscommissie om tot de conclusie te komen dat het certificaat verlengd mag worden. Een certificaat dat Jan Marcel Schaper, onder wiens verantwoordelijkheid ITO valt, het nieuwe certificaat erbij kan plaatsen op de ‘kwaliteitsmuur’.

Meer weten over VHD?

Jan Marcel neemt het certificaat in ontvangst
Het certificaat tussen de andere certificeringen van VHD