Al 15 jaar meekijken bij ICS – Nog steeds bijzonder

Op woensdag 14 april ontvingen Han Bosz en Nadia Frijhoff het ITO-certificaat voor telefonie en e-mail. Daarmee is ICS de organisatie met de langstlopende ITO-certificering en ook na 15(!) jaar voelt het nog steeds bijzonder.

“Het aanleveren van informatie voor de jaarlijkse audit en de vragen die ITO stelt helpen je reflecteren op je eigen handelen en is ook een goede toets voor de ontwikkelingen waar we mee bezig zijn.” Aan het woord is Han Bosz, – Manager Operations Consumer Cards. “Hoe kijkt ITO naar die ontwikkelingen en dragen ze bij aan een verbetering van de dienstverlening? Of, als we vanuit regelgeving de klant vragen een extra inspanning te doen, hoe doen we dat dan zo prettig mogelijk voor de klant? Door hier met elkaar over te sparren en elkaar kritisch te bevragen weten we steeds weer te verbeteren.”

Naast het jaarverslag dat ITO opstelt, houdt ITO door kwaliteitsmetingen continue de vinger aan de pols. Nadia Frijhoff, een van de teammanagers zegt daarover: “Dat is een mooie aanvulling op de eigen kwaliteitscoaching. Het is toch iedere keer weer spannend of zij ook de resultaten zien van onze inspanning en de aspecten waar we die periode aandacht aan hebben besteed.”

Zowel ICS als ITO hebben al die jaren niet stil gestaan. Natuurlijk is de dienstverlening van ICS steeds verder gedigitaliseerd. Dit heeft zijn invloed op de gesprekken. Medewerkers moeten steeds meer weten van digitale zaken. Ook zijn er de laatste tijd meer mensen die zekerheid willen dat brieven of e-mails echt van ICS zijn en niet van kwaadwillende. Dit betekent dat de medewerkers over een steeds breder pallet aan vaardigheden moeten beschikken zowel qua inhoud als qua het maken van een connectie met beller of e-mailende klant. In die trend helpt ITO medewerkers en organisaties scherp te houden.

Over International Card Services BV

ICS is marktleider in het uitgeven van creditcards in Nederland. ICS verzorgt al ruim 30 jaar de uitgifte, promotie, administratie en transactieverwerking van creditcards van Visa en Mastercard. De medewerkers beantwoorden vragen over de kaart van Visa en de kaarten van samenwerkingspartners als ABN AMRO, de ANWB en de Bijenkorf.

Over de certificering

Wilt u weten wat de kwaliteitsmethodiek van ITO en certificering als uitkomst voor u kan betekenen? Neem gerust contact op en we verkennen samen de mogelijkheden voor uw organisatie.